Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

REKLAMACJE & ZWROTY

Zwroty i reklamacje

Wszystkie produkty zakupione w sklepie internetowym MOLTO mogą podlegać zwrotowi lub wymianie. Rzeczy nie mogą mieć śladów użytkowania. W przypadku reklamacji konieczne jest opisanie okoliczności zniszczenia, proponowany sposób rekompensaty( zwrot pieniędzy lub wymiana na nowy towar). Na rozpatrzenie reklamacji sklep MOLTO ma 14 dni roboczych.

Zwroty i reklamacje prosimy wysyłać na adres: Molto Alexandra Kamiński ul. Mickiewicza 47a 81-866 Sopot. Każda paczka musi mieć dołączone pismo świadczące o odstąpieniu od umowy. Konieczne jest podanie imienia i nazwiska zamawiającego, numeru zamówienia, przyczyny zwrotu oraz danych do przelewu należności za zwrócony towar.

Formularz odstąpienia od umowy

(tekst należy zaznaczyć a następnie wydrukować i odesłać podpisane pismo razem ze zwracanym towarem)

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów